Oranje

Gisteravond was ik heerlijk een poosje alleen thuis. En wat is er dan lekkerder dan wat te gaan knutselen?
Ik had de hele tijd al een krans in mijn hoofd voor koninginnedag, maar ik wist nog niet goed hoe en wat. Nergens kon ik iets leuks vinden want ik houd niet van erg schreeuwerig en heel opvallend. (dat heb je al wel snel met oranje) Maar...toen kwam ik in de Hema en daar lag het, deze servetten.


Ja.....die waren voor mij. Strokrans had ik nog, krammen ook en zelfs nog rode zpagetti om er eerst omheen te wikkelen. Ik ben heerlijk bezig geweest en vind het resultaat echt mooi. Die hangt op 30 April aan mijn voordeur, omdat het deze keer toch wel allemaal wat speciaal is.
Ik ben heel benieuwd of jullie ook nog iets gaan doen voor deze dag!

Groetjes Kora



 
 
 
 
 
 
 

5 opmerkingen:

ineke zei

vrolijke krans geworden hoor.. maar ik zou er nog iets bij doen.. een vogel?? een grote bloem?? een (gehaakt) poppetje??

Anoniem zei

Leuk! Maar dat wist je al, hihi.
Je kan er ook nog een kroon aanhangen, staat ook leuk!
Maar dat is aan jezelf...
Jij bent er in ider geval klaar voor!
Nu ik nog, heb nog geen tijd gehad om te knutselen voor 30 april, misschien komt dat nog...
Lieve groetjes Wanda

Mijn kleine wereld zei

Heel leuke krans, slim bedacht!
Alvast een prettige Koninginnedag!
Groetjes,
Christelle

Anoniem zei

Ik heb zo,n krans gemaakt met wattenschijfjes en ballonnen. Beiden zeer geslaagd.
Gr Annet

Unknown zei

If you're looking to lose weight then you need to jump on this totally brand new personalized keto meal plan.

To design this keto diet service, licensed nutritionists, personal trainers, and cooks have joined together to develop keto meal plans that are powerful, decent, economically-efficient, and delicious.

Since their launch in January 2019, thousands of clients have already remodeled their body and health with the benefits a good keto meal plan can give.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan.